Alla inlägg under april 2009

Av Nero - 22 april 2009 22:05

Okej, så ingen skola idag heller (suck) måste verkligen ta mig iväg imorgon!

Jag var till läkaren idag i alla fall och det gick bra. Han bestämde sig för att ta massa prover för att utesluta så mkt som möjligt och jag tror helt ärligt att de har tömt mig på allt blod som finns i kroppen. Sjuksystern sa till och med åt mig att dricka extra mkt när jag kom hem:P

Men jag och Lukas hann ner på stan i alla fall och köpa en present åt mamma så det är färdigt:) hoppas att det blir bra!


:)

Av Nero - 21 april 2009 21:20

Ganska lugn dag idag. Tänkte ta mig iväg i morse men mamma stoppade mig så jag blev hemma. Hade feber i natt och igår så det var nog smart. (Jag tror fan att det är femter elr sjätte gången jag har fått feber nu!)

Jag gick till teatern i alla fall vilket var kul, jag fick träffa hela gänget och det var kul att se Sa igen:)

Hoppas att jag kmr iväg imorgon bara, kan bli lite svårt eftersom jag ska till sjukhuset vid halvtvå och vi ska från badhuset halvtolv. Vilket betyder att jag har två timmar på mig att duscha och göra mig iordning innan jag ska försöka ta mig hem från Löga på ngt sätt. Får se hur det blir:/


Av Nero - 20 april 2009 12:15

I morse låg jag och funderade en stund innan jag klev upp. Jag kom att tänka, av ngn anledning, på Musse Pigg och på det viset kom jag in på Långben. Vad är han för någonting egentligen? Jag menar jag skulle gissa på typ hund men det är ju Pluto oxå och han går på alla fyra oh skäller. 

Svara gärna genom att komentera jag skulle vilja veta:P

Av Nero - 19 april 2009 22:53

Shit va' kul det är med såpbubblor! Min systerdotter är ju här så pappa köpte lite kul åt henne, där av såpbubblorna, och det är ju skit kul. Och Sorella, tokig som hon är, började ju jaga bubblorna vilket gjorde det ännu roligare, hur hon nästan sprang in i husväggen i sin jakt efter de genomskinliga bollarna.

Jag får vara ledig imorgon i alla fall även fast det inte är för ngt kul. Farmors begravning.

Såg på det nya Filip och Fredrik programmet, det kan jag rekomendera för sig som har min humor. Typ riktigt sjukhumor. Det var riktigt roligt. De hade Marlyn Manson där och han var inte alls som jag trodde han skulle vara. Han var faktiskt rikigt skön, han hade en cool stil. Inte alls så dyster som jag trodde (fast han var ju tyster på sitt sett).

Hälsoveckor i skolan nu vilket kan bli rätt kul. Det jobbiga är väl att inte veta schemat, inga dagar komma tydligen bli normala.

Och efter dessa hälsoveckor ska vi ha 2 prov. Matte och No. Och No:n är rätt läskigt efter som vi inte har jobbat ngt med det. Klassen blir som tokig när vi har den läraren och hittilis har de haft vatten- och ÄRTkrig. Helt galet! Jag och mina kompisar har slagit vad om när hon ger upp, nu är vi mest inne på att hon max klara fram till sommarlovet, vi är inte säkra på att hon kmr tbx efter lovet.

Tenixen

Av Nero - 18 april 2009 23:08

Fan vilken tråkig dag!

Har suttit framför datan och TV:n hela dagen. Jo, lite barnvakt har jag varit också, åt min systerdotter Tova som är här med syrran och Peter. Martin har också kommit så hela familjen är samlad. Tyvärr inte för ngt roligt. Begravning för farmor på måndag (suck).

Nått kul istället, jag har precis gift mig! Med Sofia Anna Helena Lundsten ifrån Örebro. Lite smått flummig nu inpå kvällen här. Sitter faktiskt just nu och flummar lite med henne.

Har hittat ännu ett nördspel på internet. The Covenant! Älskade filmen och spelet är väl sådär men har man tråkigt så är det ngt man kan göra:P

Nu ska jag skriva lite grann på Fjortis vs Emo med Sofia Anna Helena Lundsten ifrån Örebro.

Hare Gött!

Av Nero - 17 april 2009 22:28

Okej, så operationen gick bra, så jävla skönt. Nu ska hon hoppa på de där kryckorna i två veckor innan hon får ta på sig någon slags klack. Få se vad som händer med hundarna. Det har ju alltid varit mamma som tar de på skogspromenader och nu får hon inte vara ute i skogen på typ ett halvår - år!

I alla fall, så det gick bra. Syrran är här nu, med Tova. Nu ska de vara här under helgen och sen så sticker de på måndag efter begravningen. Får se hur det blir med skolan den dagen. Och på onsdagen ska jag till läkaren (ÄNTLIGEN!) så vi får se hur det blir med badningen för min del då. Vi ska nämligen ha hälsoveckor och på onsdagen ska vi åka och bada, problemet är att jag har tid hos Jan vid typ halv två eller ngt. Jag börjar känna mig piggare dock. Vet ej om det är pga att jag har legat hemma och halvsovit två dagar i sträck elr om det är för att jag håller på att bli bättre, hoppas på det senare.

En helt sjuk grej som jag precis läste på texttv. En 16 årig kille som har blivit misshandlad av minderåriga. Han blev typ hemlurad till de och där klädde de av honom naken och spännde fast honom till en stol innan de typ brännde honom med strykjärn, hällde citronsaft i ögonen och skar sönder hans hud med en rakhyvel innan de hade ngt i såret. HELT SJUKT!

Aja, nu ska jag nog sluta, tack och hej leverpastej:P

Av Nero - 16 april 2009 17:55

Shit asså!

Jag är dålig (igen), vid typ två kommer Lukas hem och har skit ont i ett finger (tydligen har gympaläraren sagt åt honom att han borde åka till c-lass, vilket gör honom helt uppriven) plus att mamma går och har sönder hälsenan när hon spelar bedminton! Så nu ska hon in på operation i morgon vid 08:30, håller tummarna!!

Sorella löper och Morris går galen. han går och flåsar efter henne konstant, väldigt irriterande.

Mexikaner på skolan och jag är fadder självklart. Har ju snackat med dem på msn ett tag men det är SÅÅÅ mycket tuffare när man står öga mot öga med dem.

Måste städa grisarnas bur också (suck) men det verkar som att de har blivit av med skabben i alla fall. Anneli har inte lika mkt tur verkar det som:(

Fredag i morgon som tur var. SÅ JÄVLA SKÖNT! Undertbart:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards