Alla inlägg under oktober 2009

Av Nero - 30 oktober 2009 18:26

Jag är så sjukt trött just nu men ska försöka få ner ngt vättigt i alla fall.

Vi (det vill säga, Jag, Saa och Miccan) hade Halloween kväll igår till idag och det gick ju sådär. Vi köpte 6 liter läsk, godis, chips, pizza och hyrde en skräckis. Enligt Mandy skulle ju då The Haunting In Connecticut vara skit bra så... ja... vi litar på henne. Big misstake, sov tre timmar i natt. Fy fan! Men vi har nog rätt kul ändå ;) lite skratta vi åt varandra när vi satt där under filten och skrek.


Idol ikväll och jag tror inte ens att jag pallar meddela vem som åker, är fortfarande pissed sen Niclas åkte så nu äre väl Erik elr Tove som gäller då, *suck*

Av Nero - 27 oktober 2009 22:59

har varit hos Sofia sen igår, kom hem vid åtta idag men vi hade kul! Fick träffa en av hennes kompisar också, vilket var lika kul det.

Så sjuuukt underbart med LOOOOOOOV! Jag njuuuter varje minuutSkrattande

Och halloween kvällen blev åter igen uppskjutet till Torsdag men det blir skiit bra.

Pappa fyller år imorgon, ska bli kul och se vad han tkr om presenten...

Av Nero - 23 oktober 2009 22:54

Hur fan är det möjligt!! Eddie mot Niclas och NICLAS åker!!!

Nu fan, kolla efter min grupp på facebook. Alla vi som hejade på Niclas!!!!!!!

Av Nero - 22 oktober 2009 19:26

Hardcore superstar kommer till Sigurdsgatan den 11 September. Shiiit va kul det ska blii. Hoppas vi kmr in bara!!


Flickan som lekte med elden på fredag, hoppas Amanda kmr med annars får nog jag och OP kul.


Halloween kväll med tjejerna onsdag till torsdag och det skit bli vrål kul.


Hoppas på impro med Mandy på lördag om hon vågar ;P


Ska se Eragon på lördagkväll


Och antagligen till Fia en stund under lovet också. Ska bli skit kul. Bara imorgon kvar, 2 lektioner följt av VGF-hallen

Av Nero - 21 oktober 2009 19:33

Tog vaccinet mot svininfluensan i förrgår och har fortfarande ont i armen men det känns skönt att ha ett skydd. Två dagar kvar och sen höstlov fast morgoondagen känns tuff.

So-prov och Matte-diagnos första på förmiddagen och andra på eftermiddan. Liiite segt men sen ska vi vara i VGF-hallen halva fredagen så det känns ju bra.

Har klarat mig utan datan måndag och tisdag och är rätt nöjd över mig själv. Har läst istället och läst ut Eragon vilket är ngt av det bästa jag läst. Nu ska jag läsa Twilight som jag lovat mina kompisar och det känns spännande. Har hört så mkt olika om den.

Men har insett hur kul det är att läsa! Det är riktigt mysigt

Av Nero - 17 oktober 2009 22:05

Var på stan med OP idag och fick ÄNTLIGEN min Axl rose tröja, den var liiite stor men shit the same.

Senare repade vi och det ska bli så jävla kul att spela in det här sen, den ÄGER!
Imorgon blir det väl plugg inför de två prov som kmr i veckan men det är det värt pga. HÖSTLOVET!! Längtar!!

Skaffa present åt min fader och så fixade jag sågrejer till mitt rum men nu är jag rätt nöjd.

Klr lite smått på tv nu och rs:ar. Ska läsa mer från Eragon sen (SKIT BRA) är nästan klar så det är spännande nu!!

!?

Av Nero - 16 oktober 2009 22:26

Va fan äre med juryn i idol?! Niclas, Calle, Erika bra sångare blir nedskövlade medans de HYLLAR RABIH. Killen tar 120 toner i minuten men får ont i huvudet efter TRE!!

Men va fan nu måste ju Camilla åka, vad är det för problem med svenska folket?! CAMILLA är kvar, CAMILLA!??! VARFÖR??!! Människan kan ju för fan inte sjunga, jag är ledsen, men det är sanningen. Bara för att hon dejtat en pudel så är hon inte bra, hon är inte det!

Snälla ha ut Camilla, ska kolla nu vem som lämnar oss...............................................
..................................................
........................................

Camilla hänger löst men wtf REKLAM NU?!?!? får bara fortsätta vänta.............................................
..................................................
.......................................

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, inte NICLAS Gråter

Camilla MÅSTE åka!!!!!

SNÄÄLLA

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SkrattandeFlörtSkrattande

Av Nero - 14 oktober 2009 21:22

Jaha, så gick man i nian, fan kändes ju som igår jag började sjuan på bäkby.

var på gymnasiemässa idag. Det var bra, jag fick lära mig mycket. Som att Carlforska inte är ngt för mig och att IT verkar grymt kul.

Real visste jag ju redan att jag ville kolla men tydligen Kopparlundsgymnasiet också!

Men nu står jag vid ett fruktansvärt vägskäl; IT-gymnasiet eller REAL-gymnasiet???????

Känns fruktansvärt val!

Jag vill ju hålla på med djur men jag älskar MUSIKEN med hela mitt hjärta!

Och jag vill ju fortsätta med djur efteråt som typ djurskötare eller ngt liknande men det kan jag göra vilken jag än väljer, det enda är väl att jag kanske måste göra ngt tillval i NO om jag går IT men det är det fan värt!

Måste börja väga för och nackdelar men det ska ni slippa höra ;-)

Nu ska jag sova, trött som jag är. Bara skola imorgon och så är det hemstudiedag på fredag, läsuppgift, får nog plugga lite svenska och so också. *suck*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards