Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Future

Av Nero - 21 december 2009 18:13

Nu ska jag äntligen få permanenta mig!! :D:D:D

På måndag smäller det! Super kul;D

Har haft det ganska lugnt en så länge, njuter varje sekund.

Suck, har börjat oroa mig för framtiden, super fånigt jag vet och jag HATAR det!!!! Man ska leva i NUET!!

I get up around seven, get out of bed around nine, and I don't worry 'bout nothing 'couse worries are a waste of my time.

Det är det man ska leva efter, elr hur?

Jaja, har funderat på att gå tbx till min psyksyster men vi får väl se :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nero - 28 mars 2010 15:16

Så nu har jag börjat träna. Trodde aldrig att det skulle hända. Men det gjorde det... simmar nu en gång i veckan med mina vänner :D<3 Det har gått bra och det är jätte trevligt :D Nu väntar jag bara på påsklovet som börjar på fredag. Bara fyra...

Av Nero - 22 februari 2010 18:10

Sjuk idag igen men det känns inte helt meningslöst. Har fått lite gjort i alla fall. Läst klart Hinduismen så nu är det bara att börja med uppsatsen. Läst manus har jag också gjort så nu sitter nästan replikerna vilket också känns bra med tanke på at...

Av Nero - 21 februari 2010 10:11

  Och så var det söndag. Ännu en skolvecka nästa vecka. Gillar inte er muppar som har lov redan. Somliga måste gå en hel vecka till. Och så på sportlovet startar vi med ungefär 6 timmar i bilen för att komma till Norge (trysil) och åka skidor, vi...

Av Nero - 16 februari 2010 20:44

Fy vilken jobbig dag. Sovit dåligt och då blev hela dagen Oändlig! Den tog aldrig slut. Nu ska jag äntligen dissa hissen och släcka lampan! Teatern var kul och nu har jag bestämt mig för att släppa Teatervästmanland, mitt hjärta finns hos Oliver, o...

Av Nero - 15 februari 2010 21:09

Jaha, HENDRIK verkar inte vika sig. Skoldagen idag var rätt meningslös, kändes som att jag kunnat vara hemma, men, men. Fullspäckad vecka också: Tisdag=teater, Onsdag= kanske spela in låt + teater, Torsdag = barnvakt till 18:00 och fredag och lördag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards