Alla inlägg under juli 2009

Av Nero - 31 juli 2009 22:57

Nu har vi varit i Blekinge också! kollat på Ugglas revy vilket var SKIIT KUL! :D as garva skit mkt!

det var rätt mysigt att spendera mkt tid med familjen men det kan ju bli lite mkt ibland!

Så snart kmr stora familjen hit: Jaja, Tova, Peter och Julia! och sen ska jag till Sofia på onsdag och så ska vi på talang och disco :S låter lite creepy från det hon har berättat men men.... hoppas att jag överlever.

Stan på tisdag med Sa och det ska blir skiit kul!

Av Nero - 22 juli 2009 17:15

Äntligen är jag femton!

Nu är jag inte ensam om att vara fjorton längre, jag är FEMTON!

Har en irriterande förkylning som inte vill ge sig (svininfluensan säger jag bara) men febern börjar gå ner så det känns skönt.

Om allt blir bra så kan jag fortfarande gå ut med tjejerna imorgon.

Tyvärr  kunde inte sofia komma igår p.g.a min feber men vi har planerat ny tid.

Fick en tid hos frissan igår och nu har jag slingat och färgat jag är super nöjd och jag har hittat en färg jag vill ha i vinter sen (färgen jag har på mitt underhår nu).

ÄNTLIGEN kan jag sätta upp mitt hår, så skönt, speciellt när det är så varmt ute.

Snart kommer Belkinge och med det Magnus Uggla:P ska bli kul att se hans revy!

Av Nero - 19 juli 2009 12:06

Hola a todos!

elr ngt sånt :P

bara idag och imorgon kvar! sen är jag ÄNTLIGEN 15! Om jag har lite tur så kanske jag får provköra Joels moppe!

Joel  börjar bli friskare så båda tjejerna kan komma på tisdag! <3 det ska bli skiit kul! och sen med Miccan på torsdag<3 Hopppas du har det suuper i Pello tjejen!<3

Klr lite på Simpsons, ganska slut idag så jag ska nog bara chillaxa, ta det lugnt.

Pissigt väder så jag vill inte gå ut, blir nog bara tv, chatta, ringa runt lite kanske:P

Av Nero - 16 juli 2009 21:07

Igår fick jag ÄNTLIGEN se Harry Potter och Halvblodsprinsen. Jag tkr nog att det var den bästa hittills! och Rupert Grint blir bara snyggare och snyggare för varje år! Fattar inte att ingen annan ser det, alla mina kompisar bara: va' hur kan du tycka att han är snygg!?

men han är ju suuper sööt!

Idag har inte mkt hänt, tagit det väldigt lugnt faktiskt;)

4 Dagar kvar tills my birthday!!

Av Nero - 12 juli 2009 22:45

Ojj, ojj, ojj!

Okej så nu har joels cup i Prag tagit slut.

Skiit häftigt ställ det där, allt är så gamalt och orginellt. nästan inget är omgjort som här i sverige.

De kom till kvartsfinal där de förlorade :(

Men det var en häftig resa dit!

Sen gick vi mkt, vi tog oss till gamla stan och stirra på ngn klocka från    1400-talet och shoppade lite på H&M av alla ställen. seriöst, man åker till Prag och shoppar på en Svensk affär! aja.

Vi kollade också på en vatten föreställning som var dö häftig. Vatten och eld, fyrverkerier, balett och teater. det var ngt av det coolaste jag har sätt.

Birthday knappar in sig. 9 dagar kvar, 8 i morgon! LÄNGTAR.


Av Nero - 6 juli 2009 15:10

AWSOME!

Äntligen fick Cena visa The Miz på sin plats. Nu kanske han kan hålla tyst ett tag.

Men shiiiiit!! Jeff ä ju verkligen på väg att bli Bad guy asså men jag tkr ju synd om honom. Vilken jävla match! Vet inte rikitgt vad jag ska tro men Jeff slog Inte till honomi ögat jag kollade flera gngr så jag antar att Jeff har rätt. Så fegt om Punk går med på matchen så måste han ju vara berädd på att förlora bältet! elr hur!?!

Shiit asså! men aah, sånt är ju livet. kan vara kul att se Jeff som Bad gur. han har ju vart god ett tag nu.

Matt har det ju vart ganska tyst om nu ett tag, han var med i Xtreme rules men efter det har jag inte hört ngt mer. jaja, livet rullar ju på ändå.

HPN

Av Nero - 6 juli 2009 14:54

OJJ, OJJ, OJJ! nu har jag inte varit inne på länge.

har varit på HPN-träff. det var suuper kul. min ork har ju sinat så jag pallade inte med så mkt men jag hade kul den tid jag var med. alla är så snälla! det får en att må bra:) Det finns en kille där som är grym på musik över huvudtaget, han spelar gitarr, piano, bas (säkert mer) och han sjunger. i alla fall pappa tvingade mig att spela en av mina låtar för ett gäng där (varav han var en av dem) och han blev jätte inpad. han trodde först inte att jag hade skrivit den själv och han frågade hur gammal jag var. han upprepade flera gngr att jag skulle satsa på musiken! jag kmr att kunna leva på det ett bra tag:)

Om du läser detta Viktor så TACK!!

Annars har vi badat och Oskar, Per och Joel fick mig att hoppa från "våning" sju på ett hopptorn. Fattar fortfarande inte att jag gjorde det!

Vi var på liseberg igår och jag var helt slut, jag åkte inte så mkt: Balder, Hang Hai, Kållorado, Lisebergsbanan och sväng-gungorna var allt jag åkte men det var kul:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards