Alla inlägg under juni 2009

Av Nero - 28 juni 2009 18:13

IDAG GÄLLER DET, THE BASH PÅ PAY-PER-VIEW IKVÄLL. JEFF HARDY VS C M PUNK!!!!!

Av Nero - 28 juni 2009 18:06

Idag har vi vart på Sanda och badat. helt underbart. det var liiite kallt i vattnet men jag dog inte. däremot har jag brännt mig på benen, vilket är väldigt konstigt eftersom jag aldrig bränner mig.

Igår var mamma och jag på stan och shoppade. Vi skulle fixa en present åt en kompis (ja, jag snackar om dig Sara) men det slutade med att jag fick två linnen, ett par shorts, hårspännen, naglack, en vattneflaska och ett par Lee jeans. Jag är skiit nöjd, och det var mysigt, bara mamma och jag.


Av Nero - 26 juni 2009 20:29

Jeff vs C M Punk i the Bash. går fortfarande och väntar.

Kollade på this week i dag och jag tkr det är så kul. typ vr femte minut upprepar de "Don't do this at home" och det är ju bra, skiit bra. tkr bara att det är sjukt att det fortfarande finns idioter där ute som provar.

De sa också (under en match med Jeff Hardy) att om det är ngn man inte ska härma är et honom. Här har ni ett bevis, båda Hardyboyzen är lika galna.


P.S om ngn vet hur jag får klippet att ligga HÄR istället för bara adressen PLEAZE berätta D.S

http://www.youtube.com/watch?v=8es17yTqsB8
Av Nero - 26 juni 2009 20:26

ojj, ojj, ojj, nu har tiden flygit förbi. har inte skrivit på ett tag som ni kanske märker. har haft lite fullt upp och kännt mig seg. gick på filmkurs nu, måndag, tisdag och onsdag men jag pallade inte mer sen, det var inte riktigt så kul som jag tänkt mig:/

fast filmkamera önskar jag mig nu måste jag erkänna. Birthday snart!!! 21 JULI så det tickar in.

Ska på HPN-träffen om drugt en vecka och jag LÄNGTAR. ska bli så kul att få träffa hela gänget.


Av Nero - 16 juni 2009 21:49

Jeff får en andra chans! på The Bash blir det Jeff Hardy vs C M Punk om att bli den nya World Weavyweight Champion.

Missa inte det! 28 juni! jag kmr att se det.

Av Nero - 16 juni 2009 21:45

Idag har jag varit med Tilda hela dagen. Hon lockade mitt hår och imrogon ska mamma och jag kolla om jag kan permanenta det. visade henne ngra (elr ett) klipp från Xtreme Rules självklart det med Jeff och Egde. Sen spelade vi kort och shiit va' kul vi hade. vi as garva konstant, det var kul!

Imorgon ska jag sitta barnvakt med Joel, kan vara bra, jag behöver lite pengar. och vi ska dra nålen från den nya porten för första gngen (vilket betyder att vi oxå ska sätta den.)

P.S till Jaja: Västerskolan ligger kanske fem minuter cykel från bäckby. Inte alls väldigt långt bort. Lukas ska med:P D.S


Av Nero - 15 juni 2009 22:13

Så JÄVLA fräckt!

Shiit, äntligen idag fick jag se Xtreme rules och shiit va' det värt att vänta på eller?

Resultat:

Chris Jericho def Rey Mysterio i No Holds Barred Match (New Intercontinental Champ)

C M Punk def Umaga (Samoan Strap Match)

USA Champ Kofi Kingston vinner Fatal Four Wat Match

John Cena def Big Show (Submission Match)

Santina/o Marella def Vicky Guerrero i Hog Pen Match. (New Miss WretsleMania. Plus att hon ska skillja sig med Edge XD)

Tommy Dreamer def Christian & Jack Swagger i Tripple Threat Hardcore Rules Match (New ECW Champ)

Batista def Randy Orton i Steel Cage Match (New WWE Champ)

OCH STÖRST AV ALLT:

Jeff Hardy def Edge MEN C M Punk löser in sina Money In The Bank för att bli ny World Heavyweight Champ.

Så JÄVLA surt. dock har jag läst att Jeff kan få en andra chans om han slår Edge i en match snart, hoppas, hoppas, hoppas att han vinner den!

Av Nero - 14 juni 2009 19:16

Ofta sommarlov?! hur fan kan det vara sommarlov i det här vädret? det funkar ju inte!

Idag har jag hjälpt mamma med lillbrorsans nya rum och kollat på Mirrors med Jossan och Tilda. Den var inte lika hämsk andra gngn men jag är inte ÖVERFÖRTJUST i den.

Ska strax kolla på Extreme Rules så jag kmr säkert skriva om det sen:P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards