Alla inlägg under januari 2010

Av Nero - 20 januari 2010 18:17

Jorå, nu blir det fan Polen, vi måste bara få in pengar. xD

Föreställningen på Oliver kommer att bli en utmaning, verkligen, spela tankar ;o

Nej, men det kan bli kul ;P

Rätt lugnt i skolan fortfarande, får njuta........

Ska på öppethus på Carlforska imorgon kväll, så får vi se om det är ngt jag gillar. Måste ju välja snart xD

Av Nero - 18 januari 2010 18:23

Nu är det på, POLEN here I come!!!


Fan va epic det ska bli! Stackars Axel kom till mötet alldeless själv, han var väl säker på att jag skulle vara där men tack vare min cp-mail fick jag aldrig meddelandet om vi skulle mötas! Fy fan va irriterande.


Svenska talet blev uppskjutet till imorgon så att alla ska hinna göra, men det bli nog bra. Imorgon får vi nog också veta hur det blir med OP och flytten och jag får skippa en bit av teatern för att få reda om mer om Polen, det blir skit bra!


Håller på och skriver en hyllning till västerskolan (en låt) men är fast på andra versen... blir nog lättare imorgon när jag är lite klarare i huvudet :P


Simma lugnt!

Av Nero - 17 januari 2010 12:39

Hade en underbar fredag med Mandu:)<3 Lördagen vart se dock med tanke på att vi la oss 5 så jag sov väl bort lördagen. Nu sitter jag här och tränar inför talet på svenskan imorgon:) har tagit bort massor och är fortfarande uppe i 8-10 minuter xD

Nu ska jag kika på Raw (äntligen) och kanske skriva lite också ;)

Hare gött!

Av Nero - 13 januari 2010 18:46

Oj, oj, oj. Okej, skoldagen imorgon kommer nog bli rätt tyst. Halva klassen ska till John Bauer för att kolla in skolan, och vi är redan en liten klass, tror att vi kmr bli nio kvar typ. Men tja, det blir en lugn dag.

Slutar 12:40 hela veckan, LOVELY!!

Vi ska hålla tal på svenskan, mellan 5 och 10 minuter och jag har haft panik över det. Jag hade svårt att prata i 2 min. Men jag ska snacka om Wrestling och det kan jag ju mycket om så jag provade att improvisera lite idag och kom upp i 11 minuter, måste nog förminska texten lite. :P

OP, ska byta tbx till Kunskap och det känns sådär men... om hon tycker att det känns bäst så tänker jag inte stoppa henne ;)<3

Tjejkväll med Mandy fredag till lördag, det ska bli skit kul:D

Av Nero - 11 januari 2010 16:45

OMG! Blev just uppringd av en kvinna från Teatervästmanland som håller i ett projekt kallat: Awake. Det är teater och Awake är med i ngt som komme resa till Polen för att spela upp tillsammans med typ Uganda, Nepla och mera!

Helt sjukt!

Hon har aldrig träffat mig men hade hört massa bra saker om mig och blev intresserad så hon ringde upp och ville ha med mig! :D

Så antagligen blir det Polen i sommar, FAN VA KUL xD

Av Nero - 10 januari 2010 11:05

Det blidde rätt sent igår, vi lämnade huset runt sex och kom inte hem förrän ett. Fick sova till tio i alla fall, fattar inte att jag vaknade så pass tidigt.

Snart Innebandy match på bomben och då skall jag filma min bror, sen blire väl hem och njuta av sista dagen på helgen då, då.


Av Nero - 9 januari 2010 00:40

Ojojoj, fan va dålig jag har blivit på detta. Det blir typ aldrig av, nu har ett helt jullov med massa sköj gått förbi utan att jag skrivit EN enda gång! Helt galet. Jaja, skolan började i torsdags, är inte så avundsjuk på de så får börja på måndag, jag menar; de har en hel vecka framför sig när de börjar, jag har i alla fall fått komma igång. Två dagar och sen helg är inte så illa heller.

Nu blir det Middag hos Friends imorgon, antagligen kommer Joel tvinga mig se Zombie Land men den verkar helt okej så jag överlever det:P Och så på söndag så ska jag på Innebandy match med Joel och direkt efter Handboll med Lukas. Ska flima Joel på innebandyn så det blir en liten utmaning. Hoppas att jag lyckas, han står ju mycket stilla som tur var xD

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards