Alla inlägg under december 2009

Av Nero - 21 december 2009 18:13

Nu ska jag äntligen få permanenta mig!! :D:D:D

På måndag smäller det! Super kul;D

Har haft det ganska lugnt en så länge, njuter varje sekund.

Suck, har börjat oroa mig för framtiden, super fånigt jag vet och jag HATAR det!!!! Man ska leva i NUET!!

I get up around seven, get out of bed around nine, and I don't worry 'bout nothing 'couse worries are a waste of my time.

Det är det man ska leva efter, elr hur?

Jaja, har funderat på att gå tbx till min psyksyster men vi får väl se :P

Av Nero - 15 december 2009 14:35

Sen jullov, fan va sköönt!!

Blir en underbar vecka!! I fredags var jag och OP på Hardcore Superstar på Sigurds vilket var skiit kul :D:D

Idag ska jag på Alice Cooper med pappa vilket ocks ska bli skiit kul :D:D

På fredag ska jag, mamma, pappa och Joel på Killing gänget i stockholm på dramaten!

På lördag har jag Teater permiär med Oliver (missa inte det!) och sen ska mamma och jag gå på What happens in the ladies romm stays in the ladies room, också av teater oliver men där är jag inte med :P

Plus skolavlsutning på fredag :D

Underbar vecka!! :D:D

Av Nero - 8 december 2009 20:52

Hoppas att jag kan bli frisk tills på fredag, händer så mkt då. Lucia på skolan och konsert på kvällen så det måste gå.

Har inte mått illa idag i alla fall men har inte mått bra heller. Hade 37,6 i temp nu på kvällen så vi får hålla tummarna att det inte stiger!

Är faktiskt lite nervig inför konserten, har aldrig varit på en RIKTIG konsert tidigare så jag är exalterad!

Av Nero - 7 december 2009 17:44

Vara sjuk suuger, speciellt så här nära julen. Två veckor kvar i skolan och så blir man dålig.

Fy fan, har sprungit fram och tillbaka till toan hela dagen, tur som fan att toan ligger mittemot mitt rum, och TACK OCH LOV för min nya boxer och boxerkortet.

På tal om det så har jag hunnit se The Dark Knight idag. Jävligt bra film, synd på Heath Ledger asså, han var riktigt grym i den filmen, har inte gillat honom innan.

Aah nu ska jag nog lägga mig igen, hare!

Av Nero - 6 december 2009 20:46

Nej, fan vilken dag det har varit! Suttit framför den här jävla dumburken hela dan tills mina föräldrar drog ut mig med hundarna. Men det var fan skönt, lite frisk luft gör mkt för huvdet.

Har också börjat tvivla på mitt gymnasieval, tänkte REAL men är inte längre så säker. Mamma och Joel tycker Carlforska men... nej, jag vet inte, jag har fått dåliga vibbar av skolan. Dåligt första intryck, verkligen.

IT-gymnasiet i så fall, multimedia - musik. Det kan nog bli kul. Har mejlat lite frågor så vi får väl se hur det blir med svar.

*suck* varför ska det vara så svårt?

Av Nero - 5 december 2009 23:34

Har jätte tråkigt just nu, kollar på King av Queens på Comedy Central. Vad är det med den kanalen egentligen, den startar klockan sju och inte på morgonen som vanligan kanaler, NEJ på kvällen. Och sen håller den på till typ två på natten. Varför?

Jaja, knäppt ämne. Så undebart med helg! Har haft mycket nu senaste veckan. Tre prov; Tisdag: Teknik, Onsdag: Spanska och Fredag: So. Nu har vi kvar Matte på onsdag elr torsdag kmr inte riktigt ihåg och sen hotar våran Svenska lärare oss med ett Svenska prov men han är som han är så vi får väl se :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards