Alla inlägg under maj 2009

Av Nero - 31 maj 2009 21:06

Feber igen igår! *suck* Nu ska vi upp till sjukhuset imorgon för att ta prover, se om blodförgiftningen har kommit tillbaka. Det är ju nästan omöjligt att bli av med en blodförgiftning i porten. Jag vet inte riktigt om jag vill att det ska vara ngt elr inte.

1: säg att det är det, då är det ju skönt att få operationen gjord innan sommaren riktigt kmr och innan bad sesongen. men fortfarande så är det ju jobbigt, med skolavslutningg och allt. det är ju jobbigt med operationer, med tanke på hur dålig jag blev sist.

2: säg att det inte är det, då slipper jag ju göra det och det är ju SUPER SKÖNT men fortfarande så är det ju väntan... att bara gå och vänta på att det ska komma och istället kanske få göra den mitt i sommaren och då förstörs ju allt bad!

Jaja, hoppas att få reda på svaren i alla fall på tisdag (om jag har tur)

 Annars ska vi få reda på vilken klass vi ska gå i i nian imorgon, får be miccan elr saa messa mig o vilken klass vi hamnade i.

7 DAGAR KVAR TILL JUGDEMENT DAY!!!! JEFF HARDY VS EDGE. TUNGVIKTS MÄSTAR TITELN!!! SHIIIIT. tyvärr kmr det ju inte till sverige förän kanske tisdagen elr måndagen om jag har tur. shiiiiiit hoppas Jeff vinner!!!

Morsdag idag!! grattis alla mammor. vi var på middag på sjökrogen (underbart!)


Av Nero - 27 maj 2009 18:26

jag svär på att det har regnat tre gngr redan idag! sitter ute och det regnar JUST NU. konstigt nog skiner solen också, (borde finnas en regnbåge).

det bara väller ner!

Som vanligt var våran Matte fasansfull! de var helt GALNA! jag fattar inte vad det är som är så svårt med att bara sitta ner tysta på sitt arsle?? fattar de inte att de sabbar för andra??!! irriterande i alla fall.

sitter och väntar på att Fia ska logga in på msn, verkar ta sin lilla tid:P

jahapp... chattar lite men Miccan och ska kolla in lite klipp med Jeff Hardy efter det här. Mina vännisar fattar inte vrf jag gillar Wrestlig, jag undrar mer vrf jag inte fattat hur kul det var tidigare:P det tog en fruktansvärt hämsk (men riktigt bra) film för att jag skulle fatta det (The Wrestler för er som undrar, jävligt bra film se den).

jaja... puss puss:P

Av Nero - 26 maj 2009 20:30

såg en musikal med skolan idag Roll spelar roll. en fjortis - emo saga, faktikt ganska bra. jag skrattade flera gånger och detvar mkt bättre än en vanlig skoldag.

so provet närmar sig och mina pluggnings dagar försvinner. hoppas att det kmr gå bra!! funderar dock lite på vad våran so lärare kan hitta på åt oss att göra lektionen innan provet, jag menar han kan ju knappast lära oss ngt mer det vore ju inte schyst! eller?

nu är klockan 20:32 och hur patetiskt det än är så ska jag gå och lägga mig. jag har varit helt död HELA dagen så nu får det vara nog.



Av Nero - 24 maj 2009 21:01

nu har jag inte skrivit på länge igen, vrf... vet inte, har väl inte känt före helt enkelt.

Shiit, det är TVÅ veckor kvar till sommar lov, faaaan va skönt!!!                  B. E. A. utiful!!!

Jag längtar! fast vi har so prov på torsdag, längtar inte alls till det men mamma och jag pluggar lite varje kväll nu satt det borde nog gå bra:)

Av Nero - 17 maj 2009 20:42

Ojj nu har jag inte skrivit på ett tag. Andledning?? Ja, jag har väl inte haft tid antagligen.

Det har varit mkt med Låtskrivarfestivalen som vi inte vann men vinanren var SKIIT duktig och jag hade så jävla kul!:D

Nu ska vi till Göteborg i morgon. träffa läkarna för att prata om transplantationen. Är redan rätt nervös och jag kommer nog att vara värre när det väl gäller.

ngt roligare: Miccan skickade lite gamla bilder på mig, jag har sett ut på många olika sätt verkligen.

Kollar lite på parlamentet just nu elr det är reklam men det är nog snart slut:P

Av Nero - 10 maj 2009 21:03

Har haft Sofia här i helgen! så jävla kul, har saknat henne mkt.

Vi skrev en hel del. vi är ju klara med Fjortis vs Emo så vi har börjat på tvåan Kärlek vs Vänskap, de tär kul vi hann skriva åtta elr nio sidor innan hon åkte. upptäckte också att jag inte ka äta godis utan att må illa höll på att spy igårkväll pga det.

vi såg på Changeling också, fy fan vilken hämsk film, Usch, vi väljer alltid bästa lördagsunderhållningen sist såg vi The Wrestler inte heller särskillt mysig.

Av Nero - 10 maj 2009 20:28

Miccan konfirmerades idag:) självklart glömde jag presenten hemma! PISNAMT!

Efter det fick vi följa med hem till hennes moster för att fira. det var rätt kul, hennes famlij var trevlig och det blev inte riktigt lika pinsamt osm jag trodde.

Låtskrivarfestivalen, torsdag den 14 maj, kom dit! jag ska spela gitarr till Bäckbyskolans bidrag.

Den 16 maj på bäckbytorget ska jag spela och sjunga så kom gärna då också!

Av Nero - 7 maj 2009 21:05

shiit nu asså!

Musik prov tills nästa fredag och so prov 28 maj. panik vi har typ massor kvar men bara tre lektioner varav jag är bort en pga låtskrivarfestivalen. spela gitarr för (1000 sa svenne vet inte säker) personer är inte illa för en 14 årig tjej. tävlar mot brorsan också. Bäckby vs Nybygget vem vinner?? haha^^

kul som fan äre i alla fall att spela med hela gänget.

Sofia kmr i morgon!!!!!!!! så jävla kul blev sjuk sist så det blev ingenting av det.

vi köpte present till Miccan i dag i alla fall, tänker inte skriva vad eftersom hon kanske läser.

bra blev det i alla fall:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards